חבר מועצת השורא של רע"מ: "הגיע הזמן לפרוש מהקואליציה"

אתר קול חי 1 Comment on חבר מועצת השורא של רע"מ: "הגיע הזמן לפרוש מהקואליציה"

מסעוד גנאים, חבר מועצת השורא של מפלגת רע"מ אמר כי "הגיע הזמן שההקפאה תהפוך לפרישה מהקואליציה הזאת שלא מכבדת אותנו. הקשר בין רע"מ לממשלת בנט הפך להיות אהבה חד-צדדית, לא נרשה למצב הזה להימשך"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסעוד גנאים, חבר מועצת השורא של מפלגת רע"מ וח"כ לשעבר מטעם המפלגה קורא לנציגי הרשימה בכנסת לפרוש מהקואליציה. בריאיון לרדיו נאס אמר היום (חמישי) גנאים כי "מה שקרה באל-אקצא הבוקר הוא סטירת לחי לרע"מ – במיוחד לאחר ההתבטאויות של חברי ימינה".

לדבריו "הגיע הזמן שההקפאה תהפוך לפרישה מהקואליציה הזאת שלא מכבדת אותנו. הקשר בין רע"מ לממשלת בנט הפך להיות אהבה חד-צדדית, לא נרשה למצב הזה להימשך. נצא מהקואליציה חזרה אל חיק העם שלנו".

מועצת השורא היא המועצה הקובעת את מדיניות מפלגת רע"מ והחלטותיה מחייבות את נציגי הסיעה בכנסת. במועצה ישנם 13 חברים, בהם חברי כנסת לשעבר ואנשי דת מהפלג הדרומי של התנועה האסלאמית בישראל.

כזכור, לפני כשבועיים התכנסה מועצת השורא בעקבות המהומות בהר הבית ולחץ מהרחוב הערבי כלפי מפלגת רע"מ לפרוש מהממשלה. בתום הישיבה הוחלט על הקפאת חברותה של רע"מ בקואליציה, החלטה שלא הייתה לה משמעות מעשית בשל פגרת הכנסת.

בימים האחרונים, לאחר פגישתם של יו"ר רע"מ, מנסור עבאס עם שר החוץ יאיר לפיד דווח כי בכוונתו של עבאס להמשיך ליטול חלק בקואליציה. עם זאת יצויין כי הקולות במפלגה אינם אחידים ובעוד שיו"ר המפלגה מושך כל העת להמשך השותפות הקואליציונית, לוחצים חברים אחרים ברשימה לפרוש.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעולה! ברוך אומר ועושה